•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Social Marketing

Behavior Change for Good

Nancy R Lee, Philip Kotler, Julie Colehour
Livre broché | Anglais
188,95 €
+ 377 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Successful social marketing holds the power to change the world. Social Marketing: Behavior Change for Good, 7th Edition is the definitive guide for designing and implementing memorable social marketing campaigns. Authors Nancy R. Lee, Philip Kotler, and Julie Colehour present a proven 10-step strategic marketing plan and guides students through each stage of the process. The 7th Edition is packed with 12 new cases and dozens of new examples related to today′s most pressing social problems including the COVID-19 pandemic, natural disasters, equity and inclusion, and homelessness. The new edition also includes significantly expanded coverage of social media. Whether your students are on a mission to improve public health, protect the environment, or galvanize their community, they will find Social Marketing an invaluable resource.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
576
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781071851647
Date de parution :
10-05-23
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
186 mm x 232 mm
Poids :
798 g

Les avis