•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Social Marketing

Behavior Change for Social Good

Nancy R Lee, Philip Kotler
Livre broché | Anglais
201,45 €
+ 402 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Successful social marketing holds the power to change the world.

For almost two decades, Social Marketing: Behavior Change for Social Good has been the definitive guide for designing and implementing memorable social marketing campaigns. Bestselling authors Nancy R. Lee and Philip Kotler present a proven 10 Step Strategic Social Marketing Planning Model and guides students and practitioners through each stage of the process. The new Sixth Edition is packed with more than 25 new cases and dozens of new examples related to today′s most pressing social problems including the opioid epidemic, climate change, youth suicide, and more. The new edition also includes significantly expanded coverage of social media. Whether you are on a mission to improve public health, protect the environment, or galvanize their community, you will find Social Marketing an invaluable resource.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
624
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781544351490
Date de parution :
18-02-19
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
178 mm x 229 mm
Poids :
651 g

Les avis