•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Marketing Management

A Value-Creation Process

Alain Jolibert, Hans Mühlbacher, Laurent Flores, Pierre-Louis DuBois
Livre broché | Anglais
169,95 €
+ 339 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Marketing Management challenges the traditional view of marketing as a function, considering it instead as a series of processes pervading the entire organization and involving most personnel as part-time marketers. The authors argue that every company or institution must manage four main processes: strategic positioning, market intelligence, value creation and value generation.

Adopting a global approach, the book focuses on value creation and introduces students to the tools of the marketing mix in a process oriented manner.

New to this edition:
- New coverage of technology applications and developments and B2B marketing
- Consistent focus on value creation throughout
- More examples to illustrate theory
- Enhanced pedagogy including long case studies and exercises in every chapter

With its unique approach and international coverage, this book is essential reading for advanced undergraduate and postgraduate students of Marketing Management and will also appeal to MBA and other post-experience students.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
464
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780230240957
Date de parution :
31-07-12
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
216 mm x 272 mm
Poids :
1133 g

Les avis